vineri, 19 august 2011

FC Nisporeni - FC Leova

 O daaa, unul de din cele mai frumoase meciuri jucate de FC Nisporeni!!! Jucatorii noștri au facut imposibilul,  ( semifinala Bemol Regions'Cup se joacă în două tururi, și în deplasre la Leova am pierdut 4:1 ) au învins echipa din Leova cu scorul de 4:0 și au ieșit în finalul cupei Bemol. Dan Ciobanu a făcut hattrick ( min. 30 , 71, 85 ), iar Iurie Bolun a marcat unul din cele mai frumoase goluri ale cupei, a ochit colțul îndepărtat al porții ( min. 66). Show-ul de pe teren a fost  continuat și în tribune. În continuare cîteva poze de la meci.




Iată și persoana care ne-a întrebat: " Da oliacă di liniști pi stadion nu sî poati?"

Și din nou distracție:

2 comentarii:

  1. Salut baieti! Ma bucur ca voi sustineti echipa Speranta. Pentru mine ramane a fi Speranta Nisporeni si nu altfel. Ma bucur de asemenea ca tribuna principala este la fel activa ca si pe timpuri. Poate chiar sunt invidios deoarece noi pe timpuri nu am avut banere si nici fumigene. Echipa din Nisporeni a fost pentru mine mereu ceva de vis. Acum sunt departe de orasul meu natal dar imi pare bine ca echipa exista. In 1994 am mers pentru primele ori la stadion. Atunci echipa juca in divizia A. In echipa majoritatea baietilor erau din Nisporeni (Radu Talpa, Vasile Arlet, fratii Boldurescu, fratii Ciorici, Vlad Robu s.a.). Scoala din Nisporeni era foarte buna. In divizia A sezonul 1994-1995 noi ne lupatam pe viata si pe moarte cu echipele rivale ca Constructorul Chisinau si Spumate Cricova. Cei mai mult ii uram pe cei de la Constructorul. Tot atunci am vazut cel mai frumos meci. Speranta - Spumante. Cricova conduce din primele minute. Speranta a egalat in min. 83 iar in 87 a batut al doilea gol. 2-1 era cel mai fericit meci pentru mine. Tot in acel an la meciul Speranta 1-1 Constructorul pe stadionul din Nisporeni au fost 7000 de spectatori. Uau! Era foarte frumos. Asa stadion plin nu am mai vazut. A fost la fel de frumos. Cand noi strigam de pe tribuna se auzea in tot orasul. Noi strigam si cei mai in varsta ne sustineau. In acel sezon Speranta s-a calificat in Divizia Nationala. Eram mandru de ei. In al doilea an Ecipa s-a clasat pe locul 5. Cel mai bun din istorie. Baieti, eu ma mandresc cu voi si sper ca odata o sa ne intalnim la vre-un meci. Succese mari si iubiti pana la moarte Speranta! (Simion C.)

    RăspundețiȘtergere
  2. " Da oliacă di liniști pi stadion nu sî poati?"

    "Ba da, dupa ce plecam" :)))

    RăspundețiȘtergere